mit kell tennem, ha más adatomban következik be változás? - részletek
Online, a K&H webtraderen keresztül:
A K&H webtraderben a Fiókom / Ügyféladatok / Személyes adatok menüpontban tudod módosítani személyazonosító okmányod típusát, számát, érvényességi idejét, valamint állandó lakcímedet.
Ahhoz, hogy Fióktelepünk az általad megadott új adatokat validálni tudja, közhiteles adatbázisból ellenőrzi azokat. A közhiteles adatbázisból történő lekérdezéshez hozzá kell járulnod, melyet az adatmódosítás során is meg tudsz tenni, amennyiben arról még nem nyilatkoztál korábban. A megadott új adatokat munkatársaink ellenőrzik és amennyiben a közhiteles adatbázisból történő lekérés és az általad megadott új adatok esetén az adategyezőség teljes, úgy az általad megadott adatok jóváhagyásra kerülnek.
Tekintettel arra, hogy az ellenőrzés közhiteles adatbázis igénybevételével valósul meg, úgy az adatok online módon történő módosítására kizárólag belföldi magánszemélyeknek van lehetőségük.
Amennyiben az általad megadott adatokban és a közhiteles adatbázisból történő lekérés során eltérés található (jellemzően a lakcímekben fordulhatnak elő karakterbeni különbségek, pl.: lépcsőház, emelet, ajtó jelzése), úgy az általad megadott adatokat módosítjuk a pontosítás végett.
A központi adatbázisból a lakcímkártyaszám nem lekérdezhető, így azt validálni nem tudjuk.
Az adatmódosítás sikerességéről minden esetben SMS-ben tájékoztatunk.
Központi ügyfélszolgálatunkon személyesen, a vonatkozó formanyomtatvány kitöltése mellett van lehetőséged adatot módosíttatani. A kiemelt K&H bankfiókokban nincs mód adatmódosításra, de a vonatkozó kitöltött formanyomtatványt át tudod adni az ügyintézőnek, aki okmányaid lemásolása mellett eljuttatja azt központi ügyfélszolgáltunknak.
Az ügyintézéshez mindkét esetben előzetes időpontfoglalás szükséges. Elérhetőségeinkért kattints ide.
A változás bejelentésének elmulasztásából eredő késedelem vagy kár miatt Társaságunk felelősséget nem vállal.